Om mig!

Jag som skriver är en 35 årig lärare som bor i Piteå med sambo och tvillingkillar. Här på bloggen skriver jag om det som faller mig in. Jag tycker om att läsa, främst deckare. Inredning, trädgårdspyssel och sport av alla de slag är några andra intressen. Skriv gärna en rad eller två så att jag ser att du har hälsat på!

torsdag 28 april 2011

Förlåt

....för att jag har försummat er! Det har varit fokus på så mycket annat en tid. Jag har inte riktigt känt mig så kreativ och skrivsugen under några månader. Nu kan jag bara konstatera att min trädgård är snöfri sedan en dryg vecka tillbaka och det känns häääärligt. Äntligen! Bästa självläkningen som finns är att påta på i stimulerande miljö....Har rensat i min rabatt och räfsat gräset men jag fick ta det i omgångar då mina axlar, min nacke och rygg inte är i bästa skick just nu.....Fick ändå lida för det dagen efter, men glädjen över att äntligen få göra något vettigt övergick mitt förstånd... :) Det är smällar man får ta så här års!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar