Om mig!

Jag som skriver är en 35 årig lärare som bor i Piteå med sambo och tvillingkillar. Här på bloggen skriver jag om det som faller mig in. Jag tycker om att läsa, främst deckare. Inredning, trädgårdspyssel och sport av alla de slag är några andra intressen. Skriv gärna en rad eller två så att jag ser att du har hälsat på!

lördag 30 april 2011

Äntligen färdigt

Påsklovet blev inte riktigt som jag tänkt mig. Under lovets första dag dundrade ett gäng maskiner med tillhörande förare in på vår gård. Dräneringen av huset var sedan i full gång! Buller, slammer och diverse maskinljud blev vår vardag i fem dagar! Men så äntligen kom fredagen och maskinerna drog sig tillbaka lika fort som de kommit till allas vår glädje. Nu återstår "bara" att iordningställa ex altanen som vi monterat ner och att göra en mur på kortsidan mot garaget. Känns som att det kommer att ta tid tyvärr....


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Kul att höra av dig igen i denna bloggvärld!
    Nej, ibland finns helt enkelt ingen blogginspiration. Då är det kanske klokt att ta en paus och invänta inspirationen igen.
    Skönt att maskinerna försvunnit från er gård. Barnen kanske inte är lika glada...?
    Ha en fin Valborg!
    Kram Sari

    SvaraRadera