Om mig!

Jag som skriver är en 35 årig lärare som bor i Piteå med sambo och tvillingkillar. Här på bloggen skriver jag om det som faller mig in. Jag tycker om att läsa, främst deckare. Inredning, trädgårdspyssel och sport av alla de slag är några andra intressen. Skriv gärna en rad eller två så att jag ser att du har hälsat på!

torsdag 20 januari 2011

Hos sjukgymnasten

Idag har jag träffat sjukgymnasten för andra gången. Fick en ordentlig genomgång av nacke, axlar och rygg. Massage och stretch samt lite uttryckning av låsningar....Det var länge sedan jag kände mig så mjuk och go! Jag ska absolut försöka pallra mig iväg för en massage här framöver för det är riktigt skönt och avslappnande. I morse åkte jag skidor på Grisberget och det mina vänner var myggfritt kan jag lova....-19 grader, och därför blev det bara en runda. Jag höll på att frysa bort...men skönt var det för kropp och sinne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar