Om mig!

Jag som skriver är en 35 årig lärare som bor i Piteå med sambo och tvillingkillar. Här på bloggen skriver jag om det som faller mig in. Jag tycker om att läsa, främst deckare. Inredning, trädgårdspyssel och sport av alla de slag är några andra intressen. Skriv gärna en rad eller två så att jag ser att du har hälsat på!

fredag 21 januari 2011

En fredag i dur

Idag har jag spenderat och konsumerat i överflöd. Jag har köpt en ny klocka och beställt en ny mobiltelefon. Jag gjorde också ett fynd på Arbete och Skydd idag....en Reimaoverall till halva priset. Nu i eftermiddag har vi ätit tacos med mamma och pappa och som pricken över i la jag mig i bubbelbadkaret en halvtimme...så skön start på fredagkvällen....nu ser jag fram emot att få slappa i soffan till På spåret och Skavlan. Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar