Om mig!

Jag som skriver är en 35 årig lärare som bor i Piteå med sambo och tvillingkillar. Här på bloggen skriver jag om det som faller mig in. Jag tycker om att läsa, främst deckare. Inredning, trädgårdspyssel och sport av alla de slag är några andra intressen. Skriv gärna en rad eller två så att jag ser att du har hälsat på!

tisdag 25 oktober 2011

Händelserikt år

Bloggen har verkligen varit stendöd ett tag.....ett ganska långt tag! Det har varit ett händelserikt år. Jag har gått sjukskriven större delen av det. Först började det med en stressreaktion i januari och i maj i år kunde jag gå tillbaka till jobbet! Jag och min familj åkte sedan utomlands till Mallorca i mitten av juni. Där var jag med om en fallolycka som resulterade i två krossade hälben. Följden av det blev sjukhusvistelse under större delen av juli. Och här sitter jag nu med två trasiga fötter.....även om det sakta går åt rätt håll! Är fortfarande sjukskriven till slutet av december och jag skulle tro att det tar längre tid än så....tyvärr! Detta är anledningen till den stiltje som råder här på bloggen. Har helt enkelt fokuserat på andra saker! Vi får se när nästa inlägg dyker upp......just nu tänker jag på att plugga lite matte.....en otroligt korkad ide eftersom jag är urbota dålig i matte men jag gillar utmaningen! Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar