Om mig!

Jag som skriver är en 35 årig lärare som bor i Piteå med sambo och tvillingkillar. Här på bloggen skriver jag om det som faller mig in. Jag tycker om att läsa, främst deckare. Inredning, trädgårdspyssel och sport av alla de slag är några andra intressen. Skriv gärna en rad eller två så att jag ser att du har hälsat på!

söndag 15 maj 2011

Snart så....

Snart är golfsäsongen ett faktum. Hoppas bara att mina axlar och nacke håller för spel....!!! Annars blir jag riktigt sur. Har ju planerat min stora comeback efter sju års frånvaro.....tycker att jag förtjänar att få spela. I alla fall så tjuvstartade vi i familjen med att besöka rangen i förrgår kväll. Otto och Kalle svingade på efter bästa förmåga och jag slog bara nåååååågra bollar. Kul som tusan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar