Om mig!

Jag som skriver är en 35 årig lärare som bor i Piteå med sambo och tvillingkillar. Här på bloggen skriver jag om det som faller mig in. Jag tycker om att läsa, främst deckare. Inredning, trädgårdspyssel och sport av alla de slag är några andra intressen. Skriv gärna en rad eller två så att jag ser att du har hälsat på!

tisdag 4 januari 2011

Konstigt men ändå inte

Jag längtar faktiskt lite efter att få börja jobba igen. Det är med skräckblandad förtjusning som jag skriver de orden! Jag gillar verkligen inte att laga mat och jag tycker att jag står vid spisen all the time...när jag är ledig. Nä, nu hägrar vardagen med lunch i skolmatsalen och endast middag och kvällsis som måsten hemma. Skönt! Det lär väl i och för sig inte ta lång tid innan jag längtar efter att få vara ledig igen. MEN det är nog rätt viktigt att få känna efter ibland för att kunna uppskatta skiftningarna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar