Om mig!

Jag som skriver är en 35 årig lärare som bor i Piteå med sambo och tvillingkillar. Här på bloggen skriver jag om det som faller mig in. Jag tycker om att läsa, främst deckare. Inredning, trädgårdspyssel och sport av alla de slag är några andra intressen. Skriv gärna en rad eller två så att jag ser att du har hälsat på!

onsdag 26 januari 2011

Förkylt

En förkylning har drabbat mig med full kraft. Som om det inte räcker med stel nacke, axlar och rygg!! Känns skönt att vara ledig imorgon för att kunna vila upp mig lite. Börjar bli less på den envisa huvudvärk som följer med styvheten i nackpartiet:( Längtar efter våren och solen just nu. Min nya telefon gör mig också på lite bättre humör. Nu kan jag ju posta inlägg från den vilket är jättesmidigt. Nu ska jag och sönerna mysa i soffan en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar