Om mig!

Jag som skriver är en 35 årig lärare som bor i Piteå med sambo och tvillingkillar. Här på bloggen skriver jag om det som faller mig in. Jag tycker om att läsa, främst deckare. Inredning, trädgårdspyssel och sport av alla de slag är några andra intressen. Skriv gärna en rad eller två så att jag ser att du har hälsat på!

lördag 8 januari 2011

Chock

Imorse ringde en uppmärksam granne till oss. Det visade sig att vi hade tre ÄLGAR i vår trädgård som stod och mumsade bär från våra träd. Jag var ute på bron på tre röda...en röd....och tjoade och stojade så att de skulle försvinna. Jag var rädd att de skulle förstöra trädet som de stod och gnagde på. Inte en reaktion hos älgarna trots mina skrik.....så sambons skor fick agera missiler och då vände de tre älgarna på klacken och lufsade iväg i riktning mot Norra Pitholm.....Vilken chockstart på dagen! Det är på Strömnäs det händer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar