Om mig!

Jag som skriver är en 35 årig lärare som bor i Piteå med sambo och tvillingkillar. Här på bloggen skriver jag om det som faller mig in. Jag tycker om att läsa, främst deckare. Inredning, trädgårdspyssel och sport av alla de slag är några andra intressen. Skriv gärna en rad eller två så att jag ser att du har hälsat på!

lördag 11 december 2010

Julgodis

Jag sitter och funderar över om jag ska göra julgodis eller inte.....känns lite motigt att bege sig till affären för att köpa ingredienser.....lite lat är jag faktiskt idag så vi får se hur det blir. Om ni har något smaskigt recept på julgodis där hemma så kan ni väl höra av er till mig :)

Jag funderar lite över att prova det här knäckreceptet....
http://vxlhaxanfranorrland.blogspot.com/2009/12/ny-knack.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar