Om mig!

Jag som skriver är en 35 årig lärare som bor i Piteå med sambo och tvillingkillar. Här på bloggen skriver jag om det som faller mig in. Jag tycker om att läsa, främst deckare. Inredning, trädgårdspyssel och sport av alla de slag är några andra intressen. Skriv gärna en rad eller två så att jag ser att du har hälsat på!

torsdag 4 november 2010

Förlåt förlåt....

....lilla blogg för att jag har dissat dig till förmån för annat. Orken har inte funnits där men ska nu göra ett litet försök i alla fall. Just nu har mina elever höstlov och det innebär att även jag kan kompa ut och få lite kvalitetstid med min familj. Känns skönt! Snart är det dags för höstens utvecklingssamtal och jag har 19 skriftliga omdömen kvar att skriva. Det stressar mig lite så nu försöker jag ladda batterierna den här veckan så att det finns en reserv utifall att orken skulle tryta. Just idag ska jag och grabbarna åka skridskor på Nolia under allmänhetens åkning. Vi köpte nya skrillor till Kalle i förra veckan så det blir premiärtur idag....Vi får hålla tummarna för att det ska gå bra. Själv harvar jag på med mina flickskrillor med taggar. (från 80-talet typ!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar