Om mig!

Jag som skriver är en 35 årig lärare som bor i Piteå med sambo och tvillingkillar. Här på bloggen skriver jag om det som faller mig in. Jag tycker om att läsa, främst deckare. Inredning, trädgårdspyssel och sport av alla de slag är några andra intressen. Skriv gärna en rad eller två så att jag ser att du har hälsat på!

söndag 10 oktober 2010

Skridskoskola

Idag har vi tränat hårt....grabbarna blir säkrare för varje gång vi besöker Nolia ishall. Att åka som en Ferrari, en rymdraket eller som en clown hör till favoriterna. Under hökens vingar kom på is är inte helt lätt men ack så rolig! Kalle stod på näsan under dagens ispass och vi tackar vår lyckliga stjärna för att vi införskaffat galler till hjälmarna. I stället för utslagna tänder så kom han undan med en fläskläpp....känns som en vinst faktiskt! Så mitt råd till alla er som har barn som ska lära sig åka skridskor - Köp galler till hjälmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar