Om mig!

Jag som skriver är en 35 årig lärare som bor i Piteå med sambo och tvillingkillar. Här på bloggen skriver jag om det som faller mig in. Jag tycker om att läsa, främst deckare. Inredning, trädgårdspyssel och sport av alla de slag är några andra intressen. Skriv gärna en rad eller två så att jag ser att du har hälsat på!

lördag 2 oktober 2010

Mitt jobb som lärare

Jag och grabbarna satt vid middagsbordet i förra veckan och då började vi att prata om att det inte var så länge innan de skulle börja i F-klassen på min skola. K och O berättade för mig att de längtade för att då kunde vi ses varje dag :) och det gladde mitt hjärta förstås....Diskussionen gled snabbt in på mitt jobb varpå jag frågade om de visste vad jag gör på skolan....och då kom dessa svar;
- Pratar i telefonen
- Sitter vid datorn
- Säger till barnen....

Det var kul tyckte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar