Om mig!

Jag som skriver är en 35 årig lärare som bor i Piteå med sambo och tvillingkillar. Här på bloggen skriver jag om det som faller mig in. Jag tycker om att läsa, främst deckare. Inredning, trädgårdspyssel och sport av alla de slag är några andra intressen. Skriv gärna en rad eller två så att jag ser att du har hälsat på!

måndag 18 oktober 2010

Gnäll gnäll och gråt....

Idag när jag kom hem så fick jag vet av Kalle att han hade varit sur och på dåligt humör idag på dagge. Enligt honom så var det för att han inte fick en macka för en av personalen....men tydligen hade det varit surmulet prick hela dagen. Inte kul alls. Ikväll så började också Otto att gnälla och gnället övergick sedan till gråt och en verkligt olycklig gosse.....Redan kl. 18.00 började jag därför göra dem redo för sängen. Få se om det utvecklar sig till någon sorts sjuksom. Det skulle ju kunna förklara Kalles trubbiga attityd under dagen! Vi får hoppas att det bara var något tillfälligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar